از وقتی مشهور شده، از زن بازیگرم خبر ندارم !
 
یاس سرخس
به یاد دوست عزیزم......
 
 


 "م-الف" در یادداشتی تاسف انگیز با بیان جزئیاتی از زندگی شخصی خود، اینگونه از همسر بازیگرش سخن گفته است.

بخشی از این یادداشت که نسخه ای از آن در اختیار آتی نیوز قرار گرفته به این شرح است:

۵ سال است خانم "س .ق" همسر قانونی من است. همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته" اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانش بوده ! "

اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریالی از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم "د" که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟

در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.
نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که "پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اين وبلاگ سعي دارد مهمترين رويدادها و مسائل مفيد وجالب روز را به بينندگان ارائه دهد ارسال نظرات وپيشنهادات وانتقادات در اين زمينه مي تواند اين وبلاگ را غني تر کرده و در پيشبرد اطلاع رساني حقيقي هادي ما باشد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاس و آدرس yasmhdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

yasmhdi.LoxBlog.Com





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 457
بازدید کل : 59513
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



.

.

.

.

.



آمار سایت

تعبیر خواب آنلاین

فال امروز


فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


بازی آنلاین


تماس با ما 09155244062 09159213413